.-

idag har ett belsut tagits som borde gjorts för jävligt länge sen!
nu får man sträva efter att bara se framåt..
börja om från början , en enda jävla insident ska inte förstöra min framtid!
nog för de gjort det tillräckligt men man måste se framåt nu!

Jag klarar mig själv jag vet det, jag är hellre ensam än att tvingas leva med människor som bara gör en ledsen och illa hela tiden..

Sjung och var glad

MUSIK musik MUSIK musik MUUUUSIK!!
oavsett hur man mår, om man är glad, om man är deppig, ledsen, förvirrad, kär..OLYCKLIGT kär... ja oavsett vad, så är MUSIK absolut det bästa, det är helt klart bevisat!
funkar inte det, då vettifan alltså...?

mina pepplåtar just nu är iaf:
Calcutta - dr bombay
happy boys and grils - aqua

haha jag HAR backat mentalt 10 år bakåt i tiden :)

glöm inte SJUNG OCH VAR GLAD


standing where you left me

Idag har det varit en bra dag.. en dag i skogen, en dag med Moa en bra dag..
Men ändå flyter tankarna på och hjärnan snurrar runt runt runt...
ja frågar mig varför?
varför träffa jag dej efter det som hänt? för att du skulle hjälpa mig naturligtvis, de var kanske ödet.. kanske inte hade levt annars?
men blev det bättre då? mår jag bättre nu ?
Jag vet inte...

sidan som går vidare har någon redan rivit av, så jag griper tag i vita blad..


RSS 2.0